Eviga vantan.

En som sag mitt tidigare inlagg. Sa nu du Jossan, min enda lasare ska du fa hora. Satt dig nu till ratta och hamta ett glas juce eller natt.

 

Befinner mig just nu pa Aucklands flygplatts och har gjort de sedan klockan 11 i morse, nu ar den 19:30. Meni inte mycket vantan kvar nu. Borjar borda planet till Los Angeles 20:40. Gottans. 12h harliga flygtimmar framfor mig. Sedan blir det ytterligare 19h och sedan 6h flyg innan jag landar pa Hawaii. Pepp som fasen! Paraplydrinkar och sandstrand har kommer jag!

 

Segt att jag hittade denna datorn med gratis internet sahar sent. Illa, annars hade timmarna gatt lite snabbare kanske. 

 

Nu ska jag gora mig mentalt redo for 12h flyg. Hoppas for allt i varlden att man har egen skarm med fett filmbibliotek :)

 

Hors nar jag befinner mig pa paradis on nr 1!

 

/Nelson


Kommentarer
Postat av: Remina

Sedärja! Bloggen har satts igång igen, bra där :) Hoppas du har det gött där du är nu. Var längesen jag kikade i din resedagbok men ska kolla mer imorn! Ser att du skaffat skägg också! Najs Nils! Manligt!

2009-05-10 @ 00:39:43
Postat av: Johan Egget

Tja Misse!



Nog kollar man in bade resdagbok och din blogg inbland.

Bara att blogga pa!



Ha de g"tt!!!

/Johan, take a walk on the wild side!

2009-05-14 @ 13:00:04
Postat av: cecilia

AH BÖRJA SKRIV TYCKER JAG!

2009-05-15 @ 13:41:23
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag som tagit bort din blogg från bokmärkena för länge sen, eftersom du inte skrev. du får ju förvarna!

2009-06-09 @ 16:27:00
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast det är ju dags att uppdatera

2009-08-07 @ 05:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0