Snörvel.

Igår var en go dag. Kände mig lite piggare från förkylningen och va trött på att bara ligga i sängen så jag drog till Sune vid 11 tiden. Vi kollade på dom nya avsnitten från Eureka och Fringe. Jävligt skönt Fringa avsnitt, som alltid. 

Efter de så drog vi in till stan. Johan köpte en fin tröja. Själv inhandlade jag ett batterigrepp till kameran och Mustasch första platta Above All, en skiva man måste ha. 

Sedan hem till Sune igen. Dumpa grejer, dricka kaffe, lyssna på Hello Saferides (rekommenderas!) och dumpa grejer för att sedan åka till Thomas. Där spela vi lite worms, drack skit äcklig black russian (Thomas ska inte bli bartender är ett som e säkert) och laddade inför veckans stora händelse. Chemical Vocations releasefest på sticky.

Dom gjorde en verkligen inte besviken. Klockren spelning. Precis som vanligt. Även förbandet A Good Reason va najs. Framförallt deras på tok för överförfriskade sångare Nils som höll fullt hus.

Här kommer dagen i bilder.











Sådär ja, das var det. Släng gärna in en kommentar.

Gnatt på er!
/Misse

Kommentarer
Postat av: Johan

Läste samma sida i den tidtabellen säkert tio gånger innan jag fattade om bussen gick hem eller inte...

2008-09-26 @ 00:19:22
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0