Natta åk.

Igår va jag å sune å körde lite natta åkning. De vart jävligt najs. Inga bilar så de va bara å åka vart man ville. Tog några fin backar jag inte åkt innan. Tog lite bilder jag tänkte dela med mig av.


De va inte jag, troja...


Sune med en jävla fart






Jobbigt att åka änna

Sen drog vi upp mot furulund för å ta lite goa backar. Då joinade även Viktor. Så åkte vi lite mer.

Här kommer även lite andra random bilder.


I helgen var jag även på Räfvarnas Afton på Kajskjul 8. Va riktigt najs, synd bara att jag var så trött. Jobbade ju 12h lör å sön. Ni kan läsa mer om denna tillställningen på Sunes blogg.

Nu ska jag åka till jobbet.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: karin

hej bror!

eftersom du berättade om din blogg får jag ju tipsa om min egen bildblogg. bilder från stockholmslivet.

fint att du ringde i helgen!

träffade förresten regissören jag berättade om idag, och nu har jag kvälls och helgjobb på dramaten fram till december iaf.

kram!

/din äldsta lillasyster

2008-09-01 @ 15:32:47
URL: http://artbabyart.blogspot.com
Postat av: karin

du borde länka mig! :d

kram!

2008-09-04 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0