Humbibumbi

Funderade lite förut. Varför kommer man på så jobbiga namn på läkemedel? Ja mena de som jag fick ida Doxyferm, va e de för namn?! Hur ska vanliga medelsvensson komma ihåg sånt. Kan man inte ta nått lättare som typ "Bra mot halsbakterier typ 1" eller kanske nått roligare som "Humbibumbi" hade ju vart lite kul. Komma till apoteket å be om lite Humbibumbi hehe. Har du nått ballare förslag?

Nej va säger ni gott folk. En go låt kanske? Tänkte väll de.



Va hände me folks bloggar? Tycker ni får uppdatera lite fo fasen. Jag ligger ju hemma och hostar blod, måste ju ha nått å göra. Hoppas de här Humbibumbi tabletterna kickar in nån gång, hade vart chill me dill.

Oj va klockan blev möcke helt plöttsligt. Sovit till å från hela dan så inte specielt trött. En film hade ju suttit som en smäck nu, me har tyvärr sett alla jag har hemma redan, många gånger om dessutom. Nån där ute i syberrymden som har ett tips kanske? Hade jag tyckt vart trevligt. Väldigt trevligt.

Ähh va säger ni, en låt till innan vi kastar in handduken för ida.



Gött ere. Musik alltså.

Chopchop på er fokes!

/El Nisse

Kommentarer
Postat av: Johan

Ska inte påstå att jag påverkar ditt musikval, men jag tar ändå åt mig lite av äran för båda de låtarna :P

2008-09-28 @ 02:10:17
URL: http://schooner
Postat av: Cattis

Go Hello Saferide!!

2008-09-30 @ 08:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0