Titel.

Jahop då var det onsdag då. Va la roligt, eller inte, jag vet inte. roligt är att min kära vänn Johan a.k.a. Egget har fått anställning på en oljerigg. Grattis man! Fack va deg du kommer dra in. Sjukt.

Jag vaknade precis efter en hård natt. Den va riktigt kämpig. Nu ska jag ta mig ur sängen och försöka få på mig några kläder sen ska jag åka till Johan. Vi ska äta sushi och chilla lite. För på fredag börjar hans stora farliga äventyr. Najs.

Tipps:
I want my girlfriend rich med Kid Down släpptes idag. Borde spanas in.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Dude, Chinese Democracy med Guns N' Roses släpptes idag, där har du fan dagens!

2008-10-22 @ 16:27:07
URL: http://rinvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0