Segt.

Nu alla ute och har roligt (?). Och jag ligger hemma i sängen å tittar på One Tree Hill. Jävla jobb. 

I mön blir nog en fin dag. Känner de på mig. Sista 12h passet på ett tag. Dock jobbar jag sju dar i rad nu. Men de får la gå. Har inte så mycket val.

För er som inte träffar mig så ofta så e de lite körigt med långresan nu. Vi fick inte ledigt. Eller Simon fick ledigt men inte jag och Johan. Vi jobbar på olika divisioner inom SKF så vi har olika personalavdelningar. Gött tänkte vi då, så jag och Johan gick til våran chef igen för å berätta detta. Det slutade med att våran personal sa till hans och ingen fick ledigt. Bajs. Jaja blir till å säga upp sig, vilket kanske e skönt de. Så man kommer ifrån de här företaget en gång för alla. Så jag e inte specielt bitter. De dumma e att Johan inte e så sugen på att säga upp sig. Vi blir två iaf. Kommer bli grymt najs hur som.

Nu ska jag titta klart på de här sen sova. 

Sov gott fokes.
Yaaoooo man!

Kommentarer
Postat av: Joz

Gött jobbat, Niz! Tamefanken på tiden ;) You know...



Heja dig.

2008-10-04 @ 23:51:47
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0