Last.fm

Helt underbar sida =) Jag vet jag e bara några år efter. Men den är hel fantastisk. Lär sig din musiksmak ju mer man lyssnar och tippsar om nya band.

Till vänstar som ni ser kan ni se vad jag lyssnat på senaste tiden även vad jag lyssnar på just nu (om ni inte rssar bloggen vill säga). Vem vet kanske ni får nått fett tipps. Om ni trycker på "se profil" på grejen så kan ni se musik som jag lyssnat på flera månader tillbaka, topplistor på vad jag lyssnar mest på osv. Najs va :)

Tycker du med borde skaffa skiten!

Kommentarer
Postat av: pontus

Hallå,



ville bara tipsa om att Oh Jollity släppt två nya låtar på myspace! Lite 60tals vibb över dom. Ha det så bra

2008-10-24 @ 10:15:01
URL: http://www.myspace.com/ohjollity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0