Hemma

Så då har man sovit en natt hemma igen. Stockholm vart riktigt najs. Va kul å träffa syrran igen och kolla hur hon hade de. Hon bode i en hel ok trea med två polare som jag inte lyckades möta hehe. Dom verkar jobba heöa tiden, segt.

Vi gick på söder, kolla softa afärer, fika å sånt götta. Karin jobbade ett par timmar i lör då passade jag på att träffa anton och hans lumpar polare me. Vi gick till nån rock bar som vart soft.

Ska försöka lägga upp lite bilder nån dag. Tog inte å mycket bilder som jag velat, han lixom inte.

En sak till. hatar SJ! Bhaaaa! Det började med att tåget var 1.5h sent in till Göteborg när jag skulle åka upp. Sedan blev d bara värre. Tror lokföraren snacka typ 20 gånger i högtalaren. De vart växlar som va sönder, bara ett spå öppet osv. Blev 2h sent i Stockholm. Segt.

Nu ska jag ladda inför natten. Nattjobb vettö.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Remina

Eller hur! Ladda ner deras album istället ;) The Party och Newjack är också feta låtar. Låter nice med Stockholm förresten :)

2008-10-20 @ 12:00:28
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0