Flammor.

Vart lite dlig på å skriva känner jag men ska bättra mig. Just nu ligger jag och degar i sängen. Jobbade natten till ida, vart ett riktigt segt pass.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 7 så de blir dags att åka in till stan för att se In Flames. Sweet som fan ska de bli. Dom fick rugigt bra kritik på gårdagens gig. Så de ska bli riktigt kul. Efter de blir dt lite mer jobb.

I fredags va jag på en rolig tillställning på trädgårn. De var releasefest för en ny extremåkar film. Satisfaction Garuandteed. Riktigt bra va den, sjukt duktiga åkare.

Som vanlig tänkte jag lägga upp några bilder. Dessa är tagna i veckan på Götaplattsen.






/Nisse

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, sista bilden äger!



förövrigt en fin spinn-off på vårt "lång-exponering-på-Götaplatsen" för lääänge sen. HA de fett på flammorna!

2008-11-02 @ 21:13:42
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0