Ett tag sedan.

Vart ett tag sedan jag skrev nu kännde jag. Precis hem kommen från jobbet. Har jobbat varannan dag sent och tidigt denna veckan. Rätt gott faktiskt. Lite segt att, som idag, när jag slutar 22 så börjar jag 6 igen. Men de funkar gött å få de överstökat :P Synd bara att jag missade Oh Jollity ida, hade vart kul å se.

Fan va gott med fredag i mön! Får en sån lång go helg med. Slutar 2 i mön och börjar 10 på mån kväll igen. Najs.

Ville bara rätta till en grej. Jag skrev för ett tag sedan att Johan skulle vara med i Australien och Nya Zeeland. Det vart fel. Han e med i Thailand och Australien sen hem och möter sedan upp igen i New York. Nån annan som e sugen på å göra lika dant kanske?

Fan va kul resan ska bli och det är inte långt kvar heller. Snart bara 2 mån :) Fick hem biljetterna i veckan. Känns underbart!

Nwj nu måste jag sova så jag får 6 timmar iaf.

Kram på er!

/Misse

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag e på Australien och nya Zeeland!!

2008-11-21 @ 17:15:50
URL: http://rinvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0