A Partial Print

Gick upp tidigt ida redan kl 8. Kännde att jag inte ville sova bort hela dagen. E ju ledig fofasen!

På att göra listan idag stog följande:
- Boka besiktning för bilen
- Snacka med chefen
- Boka tid på resebolaget
- Äta frukost ( vilket jag är sämst på, hatar frukost)

Och tro de eller ej det går bra, har bara frukost biten kvar.

Vill också höja ett finger för en hitils (har bara lyssnat på två låtar) riktigt skön skiva. Tiger Lou släppte äntligen sin nya platta A Partial Print. Riktigt go.

Nu ska jag fan ta mig an dagens viktigaste (yeah right!) mål.

/M

Kommentarer
Postat av: Johan Egget Engberg

Tjooo Nisse!

Riktigt najsiga bilder du lægger upp. Værmer, lyser upp och skapar en god stæmning på riggen, nej hela Nordsjøn!

Softa på å væssa suschi knivarna så syns vi!



2008-11-04 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0