Va hände med sova?!

Ojoj dålig jag vart på å skriva på ett tag nu känner jag. Hade ledig vecka förra veckan. Blir ju inte att man ligger hemma direkt. Shit gjorde sjukt mycket förra veckan. Blev på tok för lite sömn, inte bra. 

Jobbade 12h pass i helgen, blä. Får även tacka här-finns-d-flis-björn för biljetten till Jävlaranamma. Gratis konsert e ju inte fel. Dom va la ok å så, kan tänka mig att dom e bättre om man hört dom innan och såklart e full. Riktig fylle musik ere. Väääääldigt speciel stämning vare på konserten iaf. Va både party och typ hotfullt på samma gång. Udda. Medelåldern låg la nån stans runt 30-40 :P Bilder från denna kväll kommer snart... Sa jag om P&A med, men nu ska de nog bli av änna =)

Strax är d dags att åka till jobbet med. Verkligen verkligen inte sugen. Usch. Gillar inte mitt jobb, sååå jävla tråkigt. Bhaa. Aja, laddat min "jobb-MP3" med mycket fin musik, så ska nog gå ok. 

Ingen vidare video, men underbar låt! Coldplay - Talk


Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0