En kännsla av mening

Dagen började nästan som en vanlig arbetsdag. Kl ringer 5. Kravlar upp runt kvart över. På me kläderna å så ut mot bilen. Men oj vilken shock de blev när man möttes av denna bilden.
image55
Efter ett jävla skrapande och huttrande va jag på jobbet bara några minuter sen. Visade sig att vi fått en praktikant från skolan denna veckan som jag fick undervisa. Värsta grymt känner sig ju osm värsta gurun :P Vilket jag INTE är.  Sen kom dagen, kanske veckans händelse. Surfade in på en fin piratesite å såg plöttsligt, In Flames - A Sense Of Purpose har läckt! Weeehoooo äntligen! Aom jag har väntat. De första jag gör när jag kommer hem är att in för skaffar den å lägger mig å lyssnar mig på den. Mmm första intrycket e underbart. Fattar inte detta är deras 10e studio album, hur kan man hela tiden utvecklas och göra nya saker. Birde ju ta stop nån gång. Aja spana in plattan iaf! Sweet.

Efter detta sov jag en stund. Vaknade, åt, ringde thomas... han sov. Grabba systemaren å tog bilen på en tur. Hamnade på Ranberget, skulle ta lite fin nattbilder över gbg. Gick inge vidare underskattade vädret. Vart för jevla kallt. De här åstakom jag iaf.
image56

Sen åkte jag till Sune å softade. Kollade på 100 höjdare som började idag igen. Va najs. Missade ett samtal från en fin vänn. Ring i mön igen! =)

Nu ska jag försöka sova. Men e ju inte trött... får nog bli ett avsnitt House innan.

/Misse

Kommentarer
Postat av: Jossäään

Sjukt snygg bild längst ner där. Det kanske jag inte sagt... men nu vet du! :) Pösshaj

2008-04-12 @ 23:58:58
URL: http://josshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0