Pling plong!

I mån å tis vart jag nere på mitt sommarland med Catrin, vart väldigt mysigt. Vi mös, kollade OS, smaska i oss massa gott å så. Hmm, va dillar jag om, va ju inte det de här inlägget skulle handla om. De jag skulle säga var att när jag sedan kom hem så ringde en Thomas som var i extas. Kunde ju nästan inte få ur sig orden. Bloc Party släpper sitt album i morgon! fick han iaf ur sig tillslut.

De skulle ju egentligen släppas till årsskiftet men allt var tydligen en bluff. Eftersom förra skivan läckte hela 4 mån innan den skulle släpptes så gjorde dom såhär. Jag hopas bara inte skivan blir i samma anda som singeln Mercury. Den e fan inge vidare. Ska blir riktigt kul att höra vad dom har knåpat ihop.

Lite senare på kvällen vare min tur att hamna i extas. Jag höll på å lägga in bilder på mina album på ipoden och va framme vid bockstaven B och artisten The Breeze The Breath. Ser ett omslag som jag inte sett innan och de visade sig att dom äntligen släppt sitt debutalbum. Sweet! tänkte jag och ringde, precis som Thomas gjorde innan, å berättade min nyhet.

Här får nu ett litet smakprov!
 

Kram på er!

Nisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0