Flashback!

Fick sån sjuk flashback förut när jag gick av bussen i Lexby. Upplevde och såg på mitt hood precis som jag gjorde när jag var 10 bast (hoppas ni förstår, svårt å förklara). De var nästan som om man var 10 år igen. Men bara nästan. Lillan, dit man cycklade när man va liten å köpte godis. Skolgården där man lira basket å gungade. Skogen, där man lekte krig å byggde kojor. Helt sjuk känsla. Helt sjukt go känsla. Nästan som man längtar tillbaka. Vart med om de nån gång?

Nu ska jag kolla ett avsnitt thunderbirds eller två för att sedan sova. Hoppas de går bättre än igår. 

Haregötthaaaj!

Kommentarer
Postat av: Johan

afan, typ varje gång jag går hem, förbi skulltorpsskolan... Går alltid samma väg som då.

2008-08-21 @ 07:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0