Click!

För ett tag sedan var jag å Tompa på en lite utflykt. Vi åkte upp till Sveriges kanot metropol, Bengtsfors. Vilken håla. Vafan gjorde ni där tänkter du då. Jo vi skulle se ett av Sveriges, enligt mig, mes lovande band och, även detta enligt mig, Sveriges bästa band. Herbrightskies och Blindside.

Herbrightskies släppte sin debutskiva i år. En helt fenomenal skiva skulle jag vilja säga. Klockren. Blindside har ju vart med ett tag. Hållt på i 14år lr nått sånt. Otroligt härligt å se dom igen. Å så har dom nog världens coolaste frontman med :)

Hade självklart med kameran och tog lite bilder, som jag nu tänkte dela med mig av.

Först ut, Herbrightskies.







Blindside.







Hehe insåg precis att jag bara la upp bilder på Christian nu :P Men de e ju han som gör bandet trotts allt.

Detta var inte alla bilder, bara ett litet urval av dom.

Sugen på å lyssna på banden? Här är deras myspace:
Herbrightskies
Blindside

Pöss på er!
/Misse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0