Banan

Ännu en dag förbi, sista dan innan jobbet börjar. Börjar i mön kväll. Nu e den här. Monstret! Natthelgen! Fy fan!

Jaja idag har vart chill dag iaf. Jag va inne i stan med Olof, som jag inte träffat på ett tag. Kul som fan. Mitt mål med dagen var att hitta en trevlig liten bräda. En som inte e så stor. Vill ha en som e lite lättare att ta med sig å så.



Va tycker ni? Ställde den bredvid gamla så ni kan se hur jevla liten den e. Bara 66 cm! Åkt hela dagen typ. Sjukt skön bräda! Svänger som en gud, samtidigt som den ändå är hyffsat stabil. Kärlek!

Sedan hände en annan ganska stor grej. Bloc Party släppte nya plattan ida. Thomas smsade och var helt lyrisk. Har precis lyssnat igenom den. Om man säger såhär, är inte lika lyrisk. Mitt första intryck är överproducerat. Älskar dom andra två skivorna, underbara! Men denne fastnade inte, så mycket krimskrams å effekter. Nu har jag bara lyssnat på den en gång så e svårt å säga. Kanske e en såndär skiva som växer med tiden. Får hoppas på de iaf! 

Njut av dehär istället! De svenska hardcore pionjärerna! Raised Fist! Kan de bli mer ilska än såhär?


Kram på er!

/Misse


Kommentarer
Postat av: Remina

Haha, klart det är Thompa! :)



Fräsch bräda du skaffat brorsan. Vad är det för nån? Raised Fist är inte så dumma heller.

2008-08-22 @ 09:03:48
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Remina

Aha :D I see... So fresh & so clean.

2008-08-22 @ 13:25:35
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0