En helg, typ.

Ja då vart d måndag igen då, fan va tiden går fort. Jobbade i helgen med, 12h både lör å söndag. De vart rejält segt. I torsdags vart de Butterfly Imp på Sticky med. Nu kommer några bilder.

image69
Sune, Sunis och Johan

image70image71
Jossan å Kalle va där me

image72
Buuterfly, goodi good

image73
Haha så jävla skön

image74
Weeeho!

Sen blev det lördag. Det blev en rugby lördag. Alex lag splade mot några irländare. Tyvärr jobba jag när dom spelade, men kom till festen efter iaf. Alex va redan full =) Så de ska va.

image75
Kärlek, kärlek

image76
Jossan va även me här. Hon skulle fottat, men hade inget minneskort i kameran. Bra jobbat :P

image77
Suuuneee

image78
Rugby pojkarna lekte lite lekar. Vilket oväsen.

image79
De här e min kompis Lucas, aka braten.

Sen drog jag, Sune å Jossan å käka en god pizza. Sen åkte jag hem å sov, sjukt trött.

Gillar du Hellacopters? Då mååååste du bara gå in på deras myspace. Dom har nämligen släppt sin kommande skiva där. Bara å lyssna å njuta.

Köss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kommande skiva? Trodde det var läggdax för dom efter senaste? Va de inte så dom saa. Gött att jag trodde fel då! HEJA! :D

2008-04-14 @ 15:55:44
URL: http://josshanna.blogg.se
Postat av: Johan

Det är en person som lyckas få röda ögon på varenda bild. Måste vara djävulen i (dålig) förklädnad. Eller dåligt förkläde. Ordvits. Hejdå.

2008-04-14 @ 17:49:43
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Alex

Vadå redan full? Jag hade typ bara druckit 6-7 öl..

2008-04-14 @ 18:16:31
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0